Klachtenregeling
Samen tot een passende oplossing komen
Klachtenregeling
Iedere dag weer doen wij ons uiterste best om onze klanten en relaties 100% tevredenheid aan te bieden. Wij gaan er niet vanuit, maar het kan voorkomen dat je ondanks onze inspanningen een onprettige ervaring met ons hebt gehad of ontevreden bent over onze producten of service.
En dat vinden wij vervelend. Daarom willen we jou graag in de gelegenheid stellen om jouw klacht aan ons kenbaar te maken. Onder een klacht verstaan wij iedere blijk van onvrede over onze producten of service. We gaan graag met je in gesprek om zo tot een passende oplossing te kunnen komen.
Wat doen wij met jouw klacht?
Na het invullen van het formulier komt de klacht terecht bij onze klantenservice. Hebben wij jouw klacht in goede orde ontvangen? Dan kun je een schriftelijke bevestiging verwachten. Vervolgens behandelen we jouw klacht intern met gepaste zorg.
Binnen zeven dagen ontvang je een schriftelijke inhoudelijke reactie op jouw klacht. Hierin lees je hoe we jouw klacht hebben opgelost of nog zullen oplossen. Wijzen wij de klacht af? Dan krijg je informatie over wat je verder kunt doen. Wij registeren jouw klacht en de afwikkeling hiervan in ons systeem.