Serviceverzoek

Gemakkelijk en snel een service afspraak maken

Serviceverzoek

Bij Allure Veranda streven naar 100% perfectie in alles wat we doen. Ondanks ons streven, kan het voorkomen dat naar verloop van tijd een gebrek ontstaat. Je weet tenslotte pas hoe een product functioneert als je het in gebruik hebt genomen.

Denk bijvoorbeeld aan een glazen schuifwand die niet goed schuift en bijgesteld moeten worden, een ledspot die niet goed werkt of een lekkage aan een tuinkamer. Niet goed functionerende producten zijn vervelend en daarom lossen we dit graag op.

Serviceverzoek indienen
Wil je een serviceverzoek indienen? Om een verzoek tot service naar tevredenheid te kunnen afhandelen vragen we je om het serviceformulier in te vullen en afbeeldingen of video’s bij te voegen. Afhankelijk van de aanvraag verweken wij een verzoek middels een telefonisch of schriftelijk advies, het toesturen van een onderdeel of door het inzetten van een servicemonteur.

Extra kosten
Voor onze fysieke service afspraken hanteren we de regels zoals die gelden conform de algemene alsook garantievoorwaarden. Indien het geconstateerde defect geen product- of montagefout betreft, kunnen de kosten voor een bezoek, de arbeid en eventuele materiaalkosten in rekening worden gebracht. We bespreken dit altijd vooraf zodat je niet voor onverwachte kosten achteraf komt te staan.

Wij nemen uitsluitend verzoeken aan van onze klanten.

1
2
We vragen je om beeldmateriaal bij te voegen zodat we het probleem goed kunnen beoordelen
Offerte aanvragen
Afspraak maken
error: Content is beveiligd!